13. veebr 2009

Kas olete sõber kogu eluks või lihtsalt heade aegade kaaslane?

Sõprade leidmine kiirustavas maailmas pole lihtne. Sõprade leidmise kõrval on äärmiselt oluline ka sõbraks olemine ja jäämine. Tehke läbi järgnev küsimustik, et leida, kas teil on neid omadusi, mis on aluseks püsivale sõprussuhtele.

1. Sõbrad paluvad minult harva nõu oma isiklikes asjades.
õige/ vale

2. Tavaliselt läheb palju aega enne, kui suudan kellelegi andestada, kui ta on mind solvanud.
õige/ vale

3. Mind iseloomustatakse tihti kui kergelt solvuvat ja ülitundlikku inimest.
õige/ vale

4. Kuulun vähemalt ühte vabatahtlikku ühendusse.
õige/ vale


5. Ma ei hakkaks kunagi isikliku sõbra äripartneriks.
õige/ vale

6. Arvan, et kui mäng on alanud, seab enamik mu sõpru oma huvid minu omadest kõrgemale.
õige/ vale

7. Olen ettevaatlik teiste otsuseid usaldama.
õige/ vale

8. Tunnen end ebamugavalt, kui sõber usaldab mulle saladuse.
õige/ vale

9. Tunnen sageli, et on raske usaldada sõbrale oma sügavamaid tundeid.
õige/ vale

10. Võin olla nii haaratud oma tegemistest, et mõnikord unustan oma lähemate sõpradega ühendust võtta.
õige/ vale

11. Mind pahandab, kui mu ülemus mind käsutab.
õige/ vale

12. Ma ei arva, et oleksin sõber edasi sellega, kes on seotud mõne mu vaenlasega.
õige/ vale

Punktide arvestamine
Punktide kokkulugemiseks andke endale üks punkt iga vastuse eest, mis langeb kokku teie omaga.

1. vale
2. vale
3. vale
4. õige
5. vale
6. vale
7. vale
8. vale
9. vale
10. vale
11. vale
12. vale

Tulemused
9-12 punkti:
olete arvatavasti hea sõber. Näitate teiste suhtes hoolivust ja usaldust. Ulatate oma sõbrakäe enne kui seda teile pakutakse.

5-8 punkti: teil on keskmine oskus olla sõber. Üldiselt olete rõõmus oma sõprade üle, kuid otsite teisi, kes võiksid edendada teie elu.

0-4 punkti: teil on raske sõpru hoida. Teil on inimestest subjektiivne arvamus, mis takistab neile pühenduda. Võiksite endalt küsida: „Kas ma olen tõeliselt õnnelik?“ Kui vastus on ei, siis alustage enesetäiendamisega kohe.

Testi allikas

Kommentaare ei ole: